Kaip reklamuotis? (1 dalis)

Turėjome pastebėti, kad šiais laikais pačių įvairiausių būdų kaip galime reklamuoti savo parduodamą produktą ar teikiamą paslaugą. Būtent nuo parduodamo produkto ar teikiamos paslaugos priklauso kokį reklamos būdą derėtų pasirinkti, tam, kad pasiekti tikslą ir geriausią rezultatą.

Pirmiausia, reiktų išsiaiškinti patį reklamos tikslą. Jį galima apibūdinti labai įvairiai, taip kaip pavyzdžiui: reklamos tikslas – paranginti žmonės atlikti atitinkamus veiksmus reklamuojamo produkto atžvilgiu, padidinti produkto paklausą ir žinomumą. Be abejo, reikia atsižvelgti ir į reklamuojamo produko ar paslaugos specifiką, o gal Jūs reklamuojate tik renginį ar labai specifinį produktą ar paslaugą? Visada būtina atsižvelgti į produkto ar paslaugos pobūdį ir tik tada atsirinkti tinkamiausią reklamos būdą.

Šiame straipsnyje išvardinsiu kelis reklamos būdus kam, kokia reklama, mano požiūriu, yra pati tinkamiausią, kad pasiekti pagrindinį reklamos tikslą, pritraukti naujų klientų (pasiekti tikslinę produkto ar paslaugos žmonių – vartotojų auditoriją), pasiekti geriausius ir aukščiausius rezultatus.

Taigi, pradėsiu nuo visiems gerai žinomos ir turbūt pačios populiariausios reklamos – tai reklamos televizijoje, radijuje. Šiuo būdu galima reklamuoti bet kokią prekę ir bet kokią paslaugą. Tačiau, patys puikiai žinome savo reakciją, kai vidury filmo įsiterpia reklama… Taigi, kitą kartą reikia gerai pagalvoti ar negalima sugalvoti kitokio reklamos būdo, kuris kainuotų tiek pat, bet būtų efektyvesnė?

Kitas mano aptariamas, reklamos būdas bus reklamos stendai. Bet apie juos kitoje šio straipsnio dalyje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *